top of page

Play & Parties Group

Public·139 members

(((LIVESTREAM-TV-))) GVVV NEC kijken stream 20.12.2023

Live Soccer TV - Voetbal tv-overzicht, Officiële live streams, Live ... GVVV vs NEC. 11:00. RKAV Volendam vs AFC. 12:00. Feyenoord vs Utrecht · Fanatiz ...

" FC Utrecht heeft in de tweede ronde dus Feyenoord-uit geloot. Een zware loting op papier, want voor hetzelfde geld waren de amateurs van DEM, RKAV Volendam of Spakenburg uit de koker gekomen. Al weten ze in Utrecht dat zo'n loting ook niet altijd zekerheid op een ticket voor de volgende ronde. "Feyenoord-uit is een lastige wedstrijd, maar wel een mooie wedstrijd. We kunnen er onbevangen invliegen en dat hebben we denk ik nodig", zegt Viergever. Jans noemt het een prachtige wedstrijd. Ook hebben ze meerdere spelers die een goal kunnen maken. Maar er valt wel wat te halen denk ik. Ik vind het een mooie test. Het geeft in ieder geval vertrouwen dat wij het tegen de ploegen die het spel moeten maken het goed doen. " Daarmee doelt de oefenmeester op de gelijke spelen tegen FC Twente en AZ en de zege op Ajax. FC Utrecht-trainer Jans over duel met Feyenoord: 'Prachtig affiche' Net als in het bekerduel tegen RKC Waalwijk zal Mattijs Branderhorst het Utrechtse doel verdedigen in plaats van Vasilis Barkas. "Een man een man, een woord een woord", zegt Jans over de afspraak. Dinsdag 19 december20. 00 uur: Spakenburg - ExcelsiorWoensdag 20 december20. 00 uur: GVVV - NEC21. 00 uur: Feyenoord - FC UtrechtDonderdag 21 december18. 45 uur: Hercules - Ajax FC Utrecht is in de beker en competitie inmiddels negen duels op rij ongeslagen. Die lijn willen de Utrechters natuurlijk doorzetten tegen de regerend landskampioen. Op dit moment staat Feyenoord tweede in de eredivisie met tien punten achterstand op koploper PSV. "Net als FC Twente - PSV. Dat zijn twee mooie affiches in deze bekerronde", aldus de oefenmeester. "In De Kuip heb ik de mooiste wedstrijden als trainer in mijn carrière meegemaakt. " "We moeten de sfeer in De Kuip gebruiken om onszelf een goede wedstrijd te laten spelen", zegt Viergever. "We moeten naar onszelf kijken. In het schakelprogramma komen vandaag vijf bekerwedstrijden voorbij, waaronder die tussen Feyenoord en FC Utrecht. Geen ploeg zal met zoveel revanchegevoelens dit bekertoernooi ingaan als de Utrechters. De ploeg uit de Domstad gingen vorig jaar in eigen huis hard onderuit tegen amateurclub Spakenburg. ADO Den Haag vs. Sparta Rotterdam Een ander leuk duel is dat tussen ADO Den Haag en Sparta Rotterdam. Die ploegen troffen elkaar dit seizoen al, ondanks dat ze niet bij elkaar in de competitie zitten. "Maar ik vind dat ze misschien wel beter voetballen dan vorig seizoen. Ze hebben ook een punt meer dan dat ze vorig jaar op dit moment hadden. " "Afgelopen weekend wandelde Feyenoord door Heracles heen (0-4). Ze hebben zich kunnen sparen dus ze zullen met een goed gevoel richting deze wedstrijd gaan", zegt de oefenmeester van de Utrechters. De sfeer in De Kuip gebruiken om onszelf een goede wedstrijd te laten spelen Nick ViergeverVolgens Jans is het belangrijk dat zijn ploeg tegen Feyenoord compact speelt. "Feyenoord is heel geduldig en ze zoeken de mensen op tussen de linies. resultaten, programma, GVVV - N.E.C. live Volg GVVV live uitslagen, resultaten, programma en wedstrijddetails! Volgende wedstrijden: 20.12. GVVV - N.E.C., 13.01. online dienst, uw gebruik van een ... Live wedstrijden 2023/2024 stream - Voetbal Vandaag GVVV - NEC. Woensdag 20 december 2023 - 20:00 uur Sportpark Panhuis Veenendaal >> Live GVVV - NEC stream kijken · KNVB Beker 2023/2024 · RKAV Volendam - AFC.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page