top of page

Play & Parties Group

Public·187 members

GVVV Veenendaal NEC Nijmegen kijken 20 december 2023

Op woensdag 20 december speelt NEC voor de KNVB beker tegen GVVV uit Veenendaal. ... NEC Nijmegen Transfermarkt. 팔로우.

“Ik zag een team dat moeite leek te hebben om wedstrijden winnend af te sluiten. Bij een tegendoelpunt zag je soms een gevoel van “Oh nee, daar gaan we weer” door de groep heen gaan. Iets wat je als trainer probeert om te keren, maar wat toch uit de jongens zelf moet komen. ” Door halverwege het seizoen het team al te versterken probeert Scott de weg naar boven weer in te zetten. Corona “Wanneer je mij vraagt of we zonder Corona in de derde divisie waren gebleven moet ik oprecht zeggen, ik weet het niet. GVVV - NEC Nijmegen | 20 december | Voetbal VandaagLive odds 1 {{ liveOdds_1_score. toLocaleString('nl', { maximumFractionDigits: 2, minimumFractionDigits: 2})}} X {{ liveOdds_x_score. toLocaleString('nl', { maximumFractionDigits: 2, minimumFractionDigits: 2})}} 2 {{ liveOdds_2_score. toLocaleString('nl', { maximumFractionDigits: 2, minimumFractionDigits: 2})}} Live score {{ event. player}} {{ event. score}} {{ event. in}} ({{ event. out}}) {{ event. minute}} + {{ event. extra_minute}} OPSTELLING De definitieve opstellingen van GVVV en NEC Nijmegen zijn nog niet door beide clubs bevestigd. Wanneer dit het geval is, vind je de line-ups hier. Met de sponsorcommissie willen we de sponsorwerving bij DOVOverdergaanstructurerenenprofessionaliseren. Door meer financiële armslag kunnen we DOVO voor zowel prestatie- als voor breedtesport voor alle doelgroepen nog aantrekkelijker maken. Daarnaast wil ik graag op een open en transparante wijze een brug slaan tussen onze leden, ouders, familie, vrijwilligers, sponsors en het bestuur. Wij maken allemaal de voetbalvereniging DOVO tot wat het is en dat is meer dan voetbal alleen! Daar mogen wij echt trots op zijn! Heuvelrug de komende jaren verder uit te breiden, met als doel jaarlijks de voetbalvereniging DOVO te helpen groeien in zowel voetbaltechnisch als financieel opzicht. Het motto van DOVO op commercieel gebied is daarom ook: Samen meer bereiken! Ben je als bedrijf geinteresseerd in sponsoring van de voetbalvereniging DOVO? Neem contact met mij op via commercie@dovo. Latupeirissa naar GVVV 25 mrt 2016 — VEENENDAAL - GVVV beschikt volgend seizoen over Cayfano NEC en debuteerde op negentienjarige leeftijd in de hoofdmacht van de Nijmegenaren. Het is een woordgrapje dat ik vaak – misschien wel te vaak – maak als ik moet uitleggen wat ik bij DOVO doe. Communicatie, Media en PR, dat heb ik in mijn takenpakket. Een mooi takenpakket, waarbij ik verder wil bouwen op hetgeen voorgangers al hebben opgestart. Nu maak het woordgrapje natuurlijk niet voor niets. Want communicatie is geen gemakkelijk onderwerp. Zeker niet als je dit als vrijwilliger mag oppakken voor een vereniging van meer dan 1. Natuurlijk zag ik de lichtpunten aan de horizon, maar ik zag ook dat ze nog ver weg waren. Toch moet ik zeggen dat ik geen moment twijfelde dat het mogelijk moest zijn. ” Op 14 maart 2020 staat de wedstrijd tegen Ajax op het programma. De wedstrijd zal echter nooit gespeeld worden, de competitie is gestaakt. Met op dat moment nog acht wedstrijden te gaan staat DOVO op een vijftiende plaats. “Terugkijken heeft wat dat betreft voor mij geen zin. Dat seizoen bespreken is kijken in een glazen bol. DOVO Postbus 776 3900 AT Veenendaal Eindredactie: Henri Drost Redactie: Johan Blad Coverfoto: Jacques Jullens Fotografie: Arjenne Niessink Jeroen van den Berg DOVO 1: Advertenties: Han van de Pol Lenno van Kleef Robin Koelewijn Liesbeth Bos Jan Willem Hiensch Wim van den Bosch Henk van der Weijden Drukwerk: Van Ree Media & Communicatie Traffic & Vormgeving: Anne Mulder Met dank aan: Iedereen die heeft meegewerkt. www. dovo. Ik was al blij dat we weer mochten trainen, dat ik weer kon gaan bouwen. ” Toen duidelijk werd dat de competitie niet uitgespeeld kon worden was het voor de rode club uit Veenendaal tijd om de zeilen bij te zetten. “DOVO heb ik inmiddels leren kennen als een mooie club, een voetbalclub waar het verenigingsgevoel nog leeft. Dat zie je aan de vrijwilligers, dat zie je in de jeugd, dat proef je in de kantine, dat zie je aan hoe de club zich door de Corona-tijd heen heeft geworsteld. zaterdag 4 september 2021, 14:30 uur: GVVV - Jong FC Volendamdonderdag, 02 sep 2021 Leestijd: 3 minuten Bron: FC Volendam Voor Jong FC Volendam staat zaterdag een uitwedstrijd tegen GVVV op de planning. Ondanks de matige seizoenstart, is het team van Johan Plat gebrand om de drie punten mee naar huis te nemen. Leden en ook sponsors die ondanks alles DOVO trouw zijn gebleven. Bedankt! En je zou het bijna vergeten. Er wordt ook weer gevoetbald. In een nieuw en stijlvol clubtenue. Met dank aan de vele sponsors. Het eerste team is begonnen aan het vierde jaar in de derde divisie. Dit wordt mede mogelijk gemaakt door de steun van Businessclub De Heuvelrug, trouwe hoofdsponsors Rabobank en CMC Groep en shirtsponsors. De KNVB heeft een nieuwe competitie opgezet voor spelers onder de 23 jaar. Om die reden is er in plaats van het2eteamditseizoeneenbeloftenteamactiefopeerste divisie niveau. Diverse jeugdselectieteams, tot onder de 13 jaar, spelen ook dit seizoen weer op een heel hoog niveau. GVVV - NEC Nijmegen wedtips & wed odds 20.12.2023 Veenendaal. GVVV - NEC Nijmegen wedtips & wed odds 20.12.2023. Speelronde 0. in de Als we naar de thuisbalans van GVVV tegen NEC Nijmegen kijken zijn de ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page